Monday 11 April 2011

Salam perkenalan daripada Siti Aida

Salam...


Saya, Siti Aida Binti Mohamad Nor, wakil Takaful Great Eastern Sdn Bhd dan ejen sepenuh masa (fulltime agent).  Saya juga telah berkhidmat di Annuar Agency selama lebih 10 tahun. Blog ini diwujudkan untuk saya berkongsi cerita dan mengemas kini aktiviti dan perkembangan saya sepanjang memberi khidmat kepada para pelanggan.


Tentunya banyak kisah suka duka dan penuh warna -warni untuk dikongsikan di sini dan diharapkan saya diberikan kekuatan dan kesempatan masa untuk saya mengemas kini blog ini dengan seberapa kerap yang termampu.

Anugerah dan pencapaian yang saya perolehi semasa bersama Takaful Great Eastern Sdn Bhd :-
  • Anugerah Bumiputera Cemerlang
  • Supremacy Trip ke Shanghai, China pada tahun 2007
  • Supremacy Trip ke Rome, Itali pada tahun 2008
  • Supremacy Trip ke Switzerland, pada tahun 2009
  • Supremacy Trip ke Inner Mongolia, pada tahun 2010
  • Supremacy Trio ke Abu Dabi dan Dubai pada tahun 2011

1 comment:

  1. bagus ada satu kemajuan n pembaharuan...

    ReplyDelete